Regulamin

Regulamin

  1. Rezerwacji można dokonać bezpośrednio (poprzez stronę internetową www.hillandchill.pl, telefonicznie, mailowo) lub poprzez portale rezerwacyjne.
  2. W celu potwierdzenia rezerwacji bezpośredniej należy dokonać przedpłatę rezerwacyjną w wysokości 30% ceny pobytu, przy pomocy jednej z dostępnych opcji, płatnością online Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym. Opłaty należy dokonać w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji. W tytule przelewu tradycyjnego proszę wpisać imię i nazwisko osoby rezerwującej oraz datę pobytu. Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje usunięcie rezerwacji z systemu rezerwacyjnego.
  3. Pozostałą część płatności za pobyt należy opłacić przelewem najpóźniej 14 dni przed planowanym przyjazdem uwzględniając dodatkowo płatną kaucję zwrotną w wysokości 400 zł. Kaucja stanowi zabezpieczenie na poczet ewentualnych szkód wyrządzonych przez Gości podczas pobytu lub naruszenia zasad niniejszego Regulaminu. Kaucja jest zwracana przelewem na konto Gościa do 3 dni roboczych po zakończeniu pobytu pod warunkiem, że stan wyposażenia domu, jak i samego budynku oraz terenu do niego przynależnego, nie będzie gorszy niż w dniu przekazania Gościowi kluczy/kodów wejścia.
  4. Istnieje możliwość bezpłatnej rezygnacji do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu. W przypadku rezygnacji po tym terminie przedpłata nie podlega zwrotowi. Ewentualnie możliwa jest jednorazowa zmiana daty pobytu na inny dostępny termin zaproponowany przez Hill & Chill. W takim wypadku pobyt w nowym terminie musi zostać opłacony w całości w ciągu 24 godzin od dokonania zmiany. Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje usunięcie rezerwacji z systemu rezerwacyjnego bez możliwości wyboru kolejnego, alternatywnego terminu.
  5. Opłata za pobyt przepada, jeśli Goście nie stawią się w umówionym terminie.
  6. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Gościa, kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
  7. Dzieci do 3 r.ż. śpiące z rodzicami lub w łóżeczku turystycznym nie są wliczane do całkowitej liczby osób w domu.
  8. Doba zaczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 11:00 dnia następnego.
  9. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do Właściciela obiektu. Brak uwag ze strony Gości, co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy/kodów dostępu oznacza, że Gość nie ma zastrzeżeń.
  10. Goście odpowiadają finansowo za szkody powstałe w domu w czasie ich pobytu i wyrażają zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na ich koszt.
  11. Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego: W domach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się używania w domach jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową takich jak np grzałek, grzejników elektrycznych czy palników gazowych, niestanowiących wyposażenia domu (nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych).
  12. Ze względu na drewnianą elewację budynku zabrania się używania grilla w odległości nie mniejszej niż 2 metry od ścian domów.
  13. Domy wyposażone są w podłogowe ogrzewanie elektryczne. Temperatura ustawiana jest tylko przez Właściciela poprzez aplikację. Prosimy o informacje jeśli jest zbyt gorąco lub za chłodno, temperatura zostanie odpowiednio dostosowana. Do samodzielnej regulacji temperatury w domach prosimy używać klimatyzacji (posiadająca nawiew zimny i ciepły).
  14. W cenę noclegu wliczone są: opłata klimatyczna (4.5 zl za dobę od 1 osoby), media, miejsce parkingowe, ręczniki, pościel, zestaw degustacyjny kawy i herbaty.
  15. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje i ich skutki, które są od niego niezależne, włączając w to awarie po stronie dostawców i  przejściowe niedogodności spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, internetu.
  16. Żaden z domów w trakcie trwania pobytu oraz po jego zakończeniu nie może zostać wynajęty, podnajęty ani oddany przez zameldowanych Gości osobie trzeciej.
  17. Ze względu na kwestie bezpieczeństwa Właściciel nie wyraża zgody na przebywanie osób trzecich/niezameldowanych w domach jak również na terenie przynależnej działki/tarasu.
  18. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z domu (bez zgody i wiedzy Właściciela obiektu), Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
  19. Dzieci poniżej 18. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych, którzy są w pełni za nie odpowiedzialni. Opiekunowie prawni ponoszą również pełną odpowiedzialność prawną i materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania podopiecznych.
  20. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, uszczerbki na zdrowiu lub inne szkody powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
  21. Gość otrzymuje komplet kluczy do bramki oraz kartę do drzwi wejściowych do domu. W przypadku zgubienia klucza lub karty zostanie on obciążony opłatą w wysokości 200 zł.
  22. Akceptujemy małe, dobrze ułożone, dorosłe psy i koty. Dodatkowa opłata za pupila wyszczególniona jest w cenniku. Prosimy o zabieranie własnego legowiska dla psiaka (niedozwolone jest spanie pupila na kanapie i w pościeli) oraz o sprzątanie po psie na terenie posesji i w najbliższym otoczeniu. Właścicieli kotów prosimy o zabranie ze sobą kuwety.
  23. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano.
  24. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione przez Gości w domu i na terenie obiektu.
  25. Parking na terenie obiektu przeznaczony dla Gości jest monitorowany, bezpłatny i niestrzeżony.
  26. Goście mają prawo zgłosić Właścicielowi obiektu reklamację osobiście, telefonicznie lub pisemnie.
  27. Reklamacje nie mają wpływu na termin trwającego pobytu i wysokość opłaty.
  28. Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na reklamację do 14 dni od daty zgłoszenia.
  29. Administratorem Państwa danych osobowych jest Hill&Chill Szymon Szczepaniak. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wykonania przez nas zawartej z Państwem umowy, obsługi Państwa rezerwacji, obsługi składanych przez Państwa zapytań. Przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Państwa danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wszelkie zapytania i uwagi dotyczące polityki ochrony danych osobowych prosimy kierować na kontakt@hillandchill.pl