Regulamin
Regulamin
- Rezerwacji można dokonać bezpośrednio (poprzez stronę internetową www.hillandchill.pl, telefonicznie, mailowo) lub poprzez portale rezerwacyjne.
- W celu potwierdzenia rezerwacji bezpośredniej należy dokonać przedpłatę rezerwacyjną w wysokości 30% ceny pobytu, przy pomocy jednej z dostępnych opcji, płatnością online Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym. Opłaty należy dokonać w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji. W tytule przelewu tradycyjnego proszę wpisać imię i nazwisko osoby rezerwującej oraz datę pobytu. Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje usunięcie rezerwacji z systemu rezerwacyjnego.
- Pozostałą część płatności za pobyt należy opłacić przelewem najpóźniej 14 dni przed planowanym przyjazdem uwzględniając dodatkowo płatną kaucję zwrotną w wysokości 400 zł. Kaucja stanowi zabezpieczenie na poczet ewentualnych szkód wyrządzonych przez Gości podczas pobytu lub naruszenia zasad niniejszego Regulaminu. Kaucja jest zwracana przelewem na konto Gościa do 3 dni roboczych po zakończeniu pobytu pod warunkiem, że stan wyposażenia domu, jak i samego budynku oraz terenu do niego przynależnego, nie będzie gorszy niż w dniu przekazania Gościowi kluczy/kodów wejścia.
- Istnieje możliwość bezpłatnej rezygnacji do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu. W przypadku rezygnacji po tym terminie przedpłata nie podlega zwrotowi. Ewentualnie możliwa jest jednorazowa zmiana daty pobytu na inny dostępny termin zaproponowany przez Hill & Chill. W takim wypadku pobyt w nowym terminie musi zostać opłacony w całości w ciągu 24 godzin od dokonania zmiany. Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje usunięcie rezerwacji z systemu rezerwacyjnego bez możliwości wyboru kolejnego, alternatywnego terminu.
- Opłata za pobyt przepada, jeśli Goście nie stawią się w umówionym terminie.
- W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Gościa, kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
- Dzieci do 3 r.ż. śpiące z rodzicami lub w łóżeczku turystycznym nie są wliczane do całkowitej liczby osób w domu.
- Doba zaczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 11:00 dnia następnego.
- Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do Właściciela obiektu. Brak uwag ze strony Gości, co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy/kodów dostępu oznacza, że Gość nie ma zastrzeżeń.
- Goście odpowiadają finansowo za szkody powstałe w domu w czasie ich pobytu i wyrażają zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na ich koszt.
- Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego: W domach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się używania w domach jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową takich jak np grzałek, grzejników elektrycznych czy palników gazowych, niestanowiących wyposażenia domu (nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych).
- Ze względu na drewnianą elewację budynku zabrania się używania grilla w odległości nie mniejszej niż 2 metry od ścian domów.
- Domy wyposażone są w podłogowe ogrzewanie elektryczne. Temperatura ustawiana jest tylko przez Właściciela poprzez aplikację. Prosimy o informacje jeśli jest zbyt gorąco lub za chłodno, temperatura zostanie odpowiednio dostosowana. Do samodzielnej regulacji temperatury w domach prosimy używać klimatyzacji (posiadająca nawiew zimny i ciepły).
- W cenę noclegu wliczone są: opłata klimatyczna (4.5 zl za dobę od 1 osoby), media, miejsce parkingowe, ręczniki, pościel, zestaw degustacyjny kawy i herbaty.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje i ich skutki, które są od niego niezależne, włączając w to awarie po stronie dostawców i przejściowe niedogodności spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, internetu.
- Żaden z domów w trakcie trwania pobytu oraz po jego zakończeniu nie może zostać wynajęty, podnajęty ani oddany przez zameldowanych Gości osobie trzeciej.
- Ze względu na kwestie bezpieczeństwa Właściciel nie wyraża zgody na przebywanie osób trzecich/niezameldowanych w domach jak również na terenie przynależnej działki/tarasu.
- W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z domu (bez zgody i wiedzy Właściciela obiektu), Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
- Dzieci poniżej 18. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych, którzy są w pełni za nie odpowiedzialni. Opiekunowie prawni ponoszą również pełną odpowiedzialność prawną i materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania podopiecznych.
- Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, uszczerbki na zdrowiu lub inne szkody powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
- Gość otrzymuje komplet kluczy do bramki oraz kartę do drzwi wejściowych do domu. W przypadku zgubienia klucza lub karty zostanie on obciążony opłatą w wysokości 200 zł.
- Akceptujemy małe, dobrze ułożone, dorosłe psy i koty. Dodatkowa opłata za pupila wyszczególniona jest w cenniku. Prosimy o zabieranie własnego legowiska dla psiaka (niedozwolone jest spanie pupila na kanapie i w pościeli) oraz o sprzątanie po psie na terenie posesji i w najbliższym otoczeniu. Właścicieli kotów prosimy o zabranie ze sobą kuwety.
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano.
- Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione przez Gości w domu i na terenie obiektu.
- Parking na terenie obiektu przeznaczony dla Gości jest monitorowany, bezpłatny i niestrzeżony.
- Goście mają prawo zgłosić Właścicielowi obiektu reklamację osobiście, telefonicznie lub pisemnie.
- Reklamacje nie mają wpływu na termin trwającego pobytu i wysokość opłaty.
- Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na reklamację do 14 dni od daty zgłoszenia.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Hill&Chill Szymon Szczepaniak. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wykonania przez nas zawartej z Państwem umowy, obsługi Państwa rezerwacji, obsługi składanych przez Państwa zapytań. Przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Państwa danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wszelkie zapytania i uwagi dotyczące polityki ochrony danych osobowych prosimy kierować na kontakt@hillandchill.pl